Kızlar yardım edin

     zeynomalimalizeyno • 19 Gün Önce • 175 Görüntülenme

Askerim askersel olmayan normal hattını yakalatmış bişey olur mu sizce


Bu Soruya 7 ´Kez Yorum Yapıldı.
19 Gün Önce   #1

Kızlarrr

19 Gün Önce   #2

Yardım edin Bi fikri olan yokmu

19 Gün Önce   #3

Fikri olan yoköu

18 Gün Önce   #4

Canım bizim hiç başımıza gelmedi ama sanırım komutana bağlı o. Gıcıksa başına iş açabilir. İyi biriyse sorun yapmaz. İnşaAllah dert açılmaz başınıza

18 Gün Önce   #5

Benimkide kulaniyo ama bisey olmuyo ayn komutana bagli

18 Gün Önce   #6

Benimki android kullaniyo. Kizlarin da dedigi gibi hat da telefon da komutana bagli

17 Gün Önce   #7

Benimki de kullanıyo kızlar rahatım diyo

Bu soruya cevap verebilmeniz için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Giriş Yap
Bilgi çubuğu
Loading...