Hediye

     mel_sel • 2019-02-10 • 217 Görüntülenme

Kızlar neler aldınız askerlerinize sevgililer günü için ben artık alıcak hiç bir şey bulamıyorum :(


Bu Soruya 9 ´Kez Yorum Yapıldı.
2019-02-10   #1

İnstada sayfalar var kurabiye mendil havlu yapıyorlar soğuk için el dudak kremi iyi olabilir soğuk yerdeyse defter de hazirlayabilirsin çorap bere kazak olabilir ya da kendin yapanilirsen poğaça vs. :)

2019-02-10   #2

Havlu tercih edebilirsin mesela canım ben profil resmimdeki havluyu yaptırmıştım önce askerim çok beğenmişti fikir olabilir :)

2019-02-10   #3

Yani şuan askerde olduğu için cok degerli birşey almana gerek yok bence. Ihtiyacı olan birşeyler gonder. Mesela termos bardak olabilir. Birde el ısıtıcılar varmis küçük. sevgilim askerden geldikten sonra gördüm önceden gorsem kesin alirdim nobetlerde cok lâzım olurdu:)

2019-02-11   #4

Cevaplanan#3 @cansuu :

Ben soylemistim ama keske gorseymissin benim postumu. :) ben persembeden beri kayin validemlerdeyim. Yarin burdan ihtiyaclarini gondercem ama kurabiye yapamam burda. Evime sali günü gidecegim sali gunu kargo gondersem cok gec olur ev yapimi kurabiye kargolayan bi yer var mi ki

2019-02-11   #5

Cevaplanan#3 @cansuu :

Teşekkürler fikir için :)

2019-02-11   #6

Cevaplanan#1 @eliff8 :

Teşekkür ederim canım :)

2019-02-11   #7

Cevaplanan#2 @Yaren007 :

Tesekkürler :)

2019-02-11   #8

Cevaplanan#4 @Üzeyirmerve :

Zaten sende mi görmüştüm ki acaba ama baya gec kalmıştım:) ay valla bilemedim ki var mi öyle bir şey ama yapiver orda nolcak anasina söyle seve seve yaptirir :D

2019-02-11   #9

Cevaplanan#8 @cansuu :

ne gerek var der. Kazak aldim onu gonderiyom su an :D

Bu soruya cevap verebilmeniz için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Giriş Yap
Bilgi çubuğu
Loading...