Görüntülü sohbet programı kullanan arkadaşına eşlik etmek ne kadar normal bir davranış sizce ??

     kartanesi1414 • 2019-01-14 • 394 Görüntülenme

Sizin bu konudaki fikirlerinizi bekliyorum kızlar sizce sırf vakit geçsin diye arkadaşının yaptığı bi tarz bir davranışa ortak olduğunu öğrenseniz siz ne düsünürdünüz


Bu Soruya 17 ´Kez Yorum Yapıldı.
2019-01-14   #1

Cok sacma bir davranis. Aynısını sen yapsan tepkisi ne olurdu acaba

2019-01-14   #2

Cevaplanan#1 @cansuu :

Ona göre normalmiş kötü birşey yapmamış

2019-01-14   #3

Cevaplanan#2 @kartanesi1414 :

Normal bi sey degil bu. Sanirim azar gibi bi programdan bahsediyorsun

2019-01-14   #4

Cevaplanan#2 @kartanesi1414 :

Tamam normalse sende ayni programı indirip kullanacağıni soyle.

2019-01-14   #5

Bu normal falan degıl ama bak belkide şöyle bsy olmustur. Arkadası bırısyle sohbet ediyordur. Oda Arkadası sohbet ederken yanına falan gittiyse o ekrandaki kişi o kım falan diye sormustur byle programlar dalga amacı konusuldugu ıcın seninki eger seni cidden seviyorsa o goruntulu sohbete oradaki kişilerle sohbet için degıl kendi asker arkadsyla sohbet ıcın gdiyordur. Kasıtlı gdıp sohbet etmez seven insan

2019-01-14   #6

Cevaplanan#3 @Üzeyirmerve :

Aynen öyle o program

2019-01-14   #7

Cevaplanan#4 @cansuu :

Bende öyle dedim ama onu suçluyormuşum 2 gündür kavga konumuz

2019-01-14   #8

Cevaplanan#5 @mervegul :

O konuşurken yanındaydım sadece erkekler var gır gır yapıyoruz dedi ama ben çok üzüldüm ve bu konu beni gerçekten guvensizlige itti

2019-01-15   #9

Cevaplanan#6 @kartanesi1414 :

Sadece erkekler var girgir falan degil. Benim arkadaslarim kullaniyordu o programi. Bir suru asker falan varmis sapik sapik muhabbetler ediyolarmis. Millet birbirine orasini burasini gosteriyomus. Bi yere tikliyomussun aninda baska insana geciyomus falan. Ve arkadasim bu sadece sana anlatabilecegim kısım dedi. Gerisini dusunmek bile istemiyorum. Ve bunu anlatan arkadasim kadın. Yani erkekler var sohbet dalga falan degil.

2019-01-15   #10

Cevaplanan#9 @Üzeyirmerve :

Ben kendime böyle bir şeyi yakıştıramadım cm için o programı yüklemeyi bile düşünmedim yoksa bu davranışa karşı yapmam gereken buydu sadece cok saçma birsey oldugunu düşünüyorum

2019-01-15   #11

Cevaplanan#10 @kartanesi1414 :

Gercekten askerin boyle bi seyi neden yapmis anlayamadim. Sen nereden ogrendin peki

2019-01-15   #12

Cevaplanan#11 @Üzeyirmerve :

Yanındaki biriyle konuşuyordu bende kiminle konuşuyor dedim o da gayet rahat bir şekilde anlattı sonra bende arasıra muhabbete dahil oluyorum dedi bu kadar rahat söylemesi bile çok ilginç

2019-01-15   #13

Cevaplanan#12 @kartanesi1414 :

Bu kadar rahatsa sen de yap aynisini sen de gayet normal oldugunu soyle bakalim neler soyleyecek ne tepki verecek. Diyecek bi sey de bulamadim ya ilginc gercekten

2019-01-15   #14

Aynen ya sende yap. Bu ne genişlik. Sen yapınca zoruna gitmiyorsa vardır büyük Bi sikinti

2019-01-15   #15

Çok yanlış bende karşıyım sonuçta aynı şeyi biz yapsak bize kizarlar benim tepkim sert olurdu

2019-01-15   #16

Cevaplanan#13 @Üzeyirmerve :

Bana güvendiği için yanlis birsey yapmayacagimi bilirmiş cevabı bu oldu bende uzattım konuyu 2 gündür bakalım ne olacak

2019-01-15   #17

Cevaplanan#16 @kartanesi1414 :

Demek ki ben sana o guveni vermisim ama sen bana verememissin de bence

Bu soruya cevap verebilmeniz için üye girişi yapmanız gerekmektedir.

Giriş Yap
Bilgi çubuğu
Loading...